2010/07/27

اروع بانتومايم

هناك 28 تعليقًا:

بنوتة مصرية يقول...

انتى عاملة اية يارب تكونى بخير
كل سنة وانتى طيبة يا حنونة
مدونتك رائغة رائعة مثل اسمك

حنين انا عايزة اضيفك فى الفيس...
ممكن؟؟

حنين يقول...

بنوته مصريه
انا الحمدلله بخير
وانتى طيبه وبخير
اشكرك على تعليقك الجميل
وطبعا انا يشرفنى انك تضيفينى
دى مدونتك

sabry abo-omar يقول...

حنين : كيفك ..مدونتك جميلة وفيها مجهود كبير..ربنا يوفقك بس برضو محتاجين مواضيع وبوستات اكتر منك فيها...حفظك الله وراعاكى

ذكرى رحيل قلم يقول...

السلام عليكم
سعيدة انك عملتي بوست من زمان غيبة

حنين انا مش فهمة حاجة في الفيديو مش عارفة هو رجلين ولا رجل وامراءة ومش عارفة هو واحد ولا انسان وظله بيشبه عليه بصراحة انا مش بعرف اضع تعليق وخلاص لا بحب استفسر

اوي تزعلي


كل سنة وانت طيبة وبصحة وسلام
انا كمان ع الفيس بوك رهف قلبي ضفيني عشان انا مش عارفاكي ع الفيس بوخ
دمتي بحب

بنوتة مصرية يقول...

طيب اضيفك ازاى

رحاب صالح يقول...

اول مرة ادخل المدونة
بس بجد البانتومايم ده حلو كتير برغم انه يمكن مش هيكون مفهوم لناس كتير خصوصا اللي ميعرفوش فن البانتوميم
يمكن انا قريت عنه من زماااان وكنت بشوفه كتير في فترة من عمري ايام الطفولة يعني
بس بجد لذيذ احييكي عليه
تقبلي مروري

حنين يقول...

بنوته مصريه
ازيك يا ايه
هتلاقينى على الفيس بوك باسم حنين مصطفى
وعليها صوره بنت لابسه حجاب دى صفحتى ادخلى واعملى اضافه صديق
انا كمان مش عارفه انتى نازله باسم ايه انا جربت اسم بنوته مصريه بس لاقيته متكرر

حنين يقول...

دكتور صبرى
شكرا على تعليقك
واكيد هاخد بالنصيحه
نورتنى

حنين يقول...

ذكرى رحيل قلم
ازيك يا رهف
انتى وحشانى جدا
البوست ده فن اسمه بانتومايم وهو غالبا لشخص واحد انا مش متاكده بس هو عجبنى وحسيت انه فيه خدعه فى دوره
انا على الفيس بوك باسم حنين مصطفى
وهدور عليكى واضيفك بس يارب اقدر اعرفك انتى بنفس الاسم ولا ايه

حنين يقول...

رحاب صالح
شكرا يا حبيبتى على زيارتك
والحمدلله ان البوست عجبك
وان شاء الله الزياره تتكرر
ومرحبا بيكى دايما

بنوتة مصرية يقول...

حنين انا بخير طيب انا مش عارفة اضيفك عملت سبرش كتير وفية مليون حنين طيب ينفع اتركلك لينك الجروب بتاعى وانتى تكتبى فى الوول فى الجروب عشان اعرفك عشان اضيفك لان انا عاملة ان محدش يضفنى غير اللى فى بينا فرندس ...اية رايك ..
http://www.facebook.com/profile.php?id=738774043#!/group.php?gid=191951852468
وانا اسمى بالفيس يوك أية محمد عمر

حنين يقول...

بنوته مصريه
انا كمان دورت عليكى ولاقيتك بس انتى مش فاتحه اضافه صديق حاولى تشوفينى حنين مصطفى وهتوصلى هما مش كثير وصورتى بنت لابسه حجاب

بنوتة مصرية يقول...

حنين طيب اسهل شئ دة ميلى ياريت تبعيلى اضافة علية عشان اعرف اضيفك فى الفيس اوك يا جميلة
aya_ayte@yahoo.com
فى انتظارك

♥ ♥ Amira Samy ♥ ♥ يقول...

جميلة جداً حبيبتى
تسلم ايدك بجد

تحياتى لك

شفـقــة و إحســــان يقول...

حلوة اوى اوى يا حنين تسلمى

ghada mOhsen يقول...

حنييييين ..
إيش أخبارك حنون
وحشاني والله ...

يارب تكوني بخير ...

حلو كتير الفن ده مع إنه شوي معقد ...

كل سنه وإنتي طيبه يارب وبخير

تحياتي الملونه لعيونك
^_^

blue-wave يقول...

رائع فعلا

حنين يقول...

سلسبيل
شكرا يا حبيبتى على تعليقك الجميل

حنين يقول...

شفقه واحسان
بجد نورتونى
شكرا على الزياره الجميله
ويارب تتكرر

حنين يقول...

غاده محسن
ازيك انتى يا غاده وحشانى جداااااا
يارب تكونى بخير والامتحانات عدت بسلام
شكرا على تعليقك ودايما منورانى

حنين يقول...

د/عمر
شكرا على تعليقك
ودايما منورنى

فشكووول يقول...

السلام عليكم
كيف حالك حنين
ارجو ان تكونى بخير
ورمضان كريم
وكل عام وانت بخثر ولله شاكره ويعيد عليكم هذه الايام بالخير والصحة العافيه والامان
تحياتى

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

أزيك يا أغلى الحبايب
أنا برضة بأحب البانتومايم دة قوى
وفكرتة كمان جديدة
كل عام وانتى بألف خير
ورمضان كريم
سلام مؤقت

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

حنين

كل سنة و إنتى طيبة

رمضان كريم

أين أنت؟ طال غيابك

دمتى بخير

اقصوصه يقول...

مبارك عليكم الشهر

وكل عام وانتم بخير

الــحــــنـــــــــــــــــــين يقول...

السلام عليكم مدونة جميلة اوى فيها كل احساس جميل ياريت مدونتى المتواضعه تتشرف بزيارتك

غير معرف يقول...

Just popping in to say nice site.

غير معرف يقول...

لقد رأيت أن الشركات التأمين على السيارات تعرف المحركات التي هي عرضة للحوادث ، فضلا عن المخاطر الأخرى . وبالإضافة إلى ذلك أنهم يعرفون ما يتم إعطاء النمط من السيارات ل خطر أكبر بالإضافة إلى أنها أكثر عرضة قمت بالفعل ارتفاع التهمة متميزة. و فهم أساسيات سهلة المرتبطة التأمين على السيارات تسمح لك لاختيار النوع المناسب من بوليصة التأمين التي سوف تتخذ الرعاية من احتياجاتك في حال كنت يحدث أن تشارك في أي حادث . أشكركم على تقاسم الأفكار لبلوق الخاص بك. أطيب التمنيات

كان فيه واد اسمه الشاطرعمر وكمان كان فيه جدو بشنبات .......(فاكرينه)

ياولاد ياولاد اه اه تعالو تعالو علشان نسمع ابله فضيله.ياترى فاكرينها يلا نستعيد زكريات زمان 1

أعمالى الفنية

أعمالى الفنية


**يا ورده الحب الصافى**



غار حراء

مولاى

بحث هذه المدونة الإلكترونية